Под продвижением понимается комплекс маркетинговых мероприятий, целями которых являются увеличение доли товара, услуги, компании или бренда, занимаемой ими на рынке; вывод товара на рынок; увеличение их узнаваемости; привлечение новых клиентов. В практическом маркетинге есть достаточно много способов продвижения. Условно их можно разбить на две категории: традиционный маркетинг и интернет-маркетинг.
8 годин - рівно стільки часу знадобилося, щоб написати першу чернетку про гостьових постах і статейному просуванні. Досвід WordFactory, власні кейси, замітки на полях, питання до SEO-експертам, курйози, ... 16 000 символів дрібним шрифтом, які не розкрили питання навіть на половину!
Так з'явилася серія статей про гостьових постах. У цій частині поговоримо про ЦЕ, Аналітиці, оцінці результатів статейного просування і гостьових постів зокрема.
Під час підготовки матеріалу опитано 100 SEO-експертів. У публікації - тільки найповніші, інформативні відповіді, оскільки було дуже багато повторюваних даних. «Односкладові» або загальні відповіді ми використовували для статистики.
Як все починалося
Про те, що контент - король, а Статейное просування і хороші пости на трастових майданчиках - це круто, знали, здається, завжди. Але по-справжньому серйозно займатися СП стали в 2011-2013 роках.
Ще в 2006-2008 роках для вирішення основного SEO-завдання - потрапляння в топ - досить було мати релевантний (частенько переоптімізірованние) контент і «хорошу» кількість посилань. Зараз же все по-іншому! Гостьові пости здатні привести на сайт новий непоісковой трафік, який за всіма поведінковим метрик буде перевершувати середні показники трафіку з органіки, і принести реальні Ліди. Саме ці два моменти - переходи не з пошуку з «крутими» внутріхостовимі ПФ і можливість отримати додаткові продажу - і змушують більшістьSEO-фахівців все частіше готувати якісний контент і розміщувати його на сторонніх майданчиках.
Наскільки часто і активно використовують Статейное просування SEO-фахівці?
Разово при запуску нового проекту на просування замовляється 5-20 статей для просування;
постійно в процесі просування;
«Точково», для вирішення якоїсь однієї конкретної задачі.
Які цілі досягаються за допомогою статейного просування?
Нарощування маси;
переходи;
конверсії на різних етапах продажів;
продажу;
зростання непошукового трафіку;
отримання трастових релевантних донорів;
разбавка засланого профілю сайту;
впізнаваність бренду;
SERM / Управління репутацією.
Ніякого творчості, тільки математика
Правильний гостьовий пост починається з математики. Перед тим, як планувати стратегію
просування статтями, вам вже краще б знати:
а) з яких основних джерел до вас приходять клієнти, щоб порівняти ефективність гостьових постів: чи варто витрачати на них час в принципі;
б) скільки коштує новий клієнт з кожного джерела: чи є сенс займатися ДП, або краще включити контекстну рекламу;
в) скільки часу потрібно на «опрацювання» нового клієнта з кожного джерела. Скажімо, у нас є клієнти, які видають 50 замовлень по 3 000 символів, а є такі, які видають одне замовлення на 150 000 символів за раз. Ми витрачаємо менше часу і заробляємо стільки ж, співпрацюючи з останніми;
г) скільки грошей залишає кожен клієнт за певний період (наприклад, протягом року). Припустимо, перше замовлення нового клієнта у нас зазвичай десь на одну сторінку А4. У той же час ми знаємо, що протягом року один клієнт залишає у нас іншу, більш відчутну суму;
д) скільки разів і як скоро повертається один клієнт. Припустимо, якщо ви працюєте з оптовиками і їх перше замовлення становить 10 доларів, а другий, отриманий відразу ж, - 1 000 доларів, це одна історія. Інша історія - якщо ви працюєте з роздробом і один клієнт залишає замовлення на 10 доларів, а з новим замовленням повертається через рік.
Бла-бла-бла, нудна водіща. ви це вже знаєте і чули сто разів, але чомусь не робите, чи не так? :)
Тепер постарайтеся уявити, скільки часу і грошей вам знадобиться, щоб зробити один гостьовий матеріал.
Тепер методом додавання і віднімання постарайтеся дуже приблизно прикинути:
скільки грошей вам потрібно, щоб перевірити гіпотези, поекспериментувати з різними майданчиками, типами контенту, часом публікації і т. п .;
скільки клієнтів, з яким середнім чеком і в який термін вам потрібно дістати, щоб ефект вас порадував.
Напланували? Помріяли? Відмінно! Тепер давайте зануримося в реальність :).
Визначте вашого ідеального клієнта
Ліричний відступ. На одному тренінгу мені порекомендували вважати ідеальним того клієнта, який приносить найбільше чистого прибутку, при цьому вимагаючи найменше часу, сил на пошук / залучення / супровід. Те, з якими завданнями вам подобається працювати, які люди вам приємні, які проекти допомагають розвиватися, у якого клієнта найбільший середній чек, - це вже не до питання про ідеальних клієнтів.
Будуємо гнучку стратегію
Складаємо список майданчиків, на яких хотіли б з'явитися. Це можуть бути блоги експертів, тематичні портали.
Плануємо кількість постів (мінімум по 1-3 поста для кожної площадки зі старту), оскільки три поста, розміщені на одному майданчику, але в різний час і з різною подачею інформації, дадуть різний ефект.
Визначаємося з темами, на які є сенс створювати матеріали. Увага! Я б рекомендувала на першому етапі готувати і подавати матеріали для публікації поступово. Скажімо, як в нашому першому прикладі, ви можете виявити, що «промахнулися» з меседжем, і по ходу п'єси скорегувати стратегію.
Поступово публікуємо пости, оцінюємо результати, виконуємо подальші пункти плану або коригуємо стратегію.
Кількість постів: прожитковий мінімум і ефективний максимум
Припустимо, вам потрібно охопити топ-20 блогів експертів і 5 тематичних порталів.
Завдання-мінімум - 25 якісних матеріалів.
У той же час ефект ДП залежить не тільки від майданчика, але і від десятків інших факторів, серед яких:
попадання «в аудиторію». Три поста різної тематики на одному і тому ж ресурсі дадуть різний ефект;
аудиторії . Є сайти, які читає в основному вузьке коло експертів, і, потрапивши їм на очі 2-3 рази, ви вже використовуєте ресурс по максимуму. А є такі, на яких постійно з'являється аудиторія, і скільки б разів ви не публікувалися, будете отримувати потік нових звернень.
На що варто звернути увагу за результатами публікації?
кількість переходів;
відмови;
глибина переглядів;
конверсії;
тривалість «ефекту» (день, тиждень, місяць, рік);
трафік з даної статті;
час на сайті;
відсоток досягнутих цілей метрики, в порівнянні з іншими джерелами трафіку.
Ми дивимося на рядок referrals (посилаються сайти) в Google Analytics і оцінюємо тільки видатні сайти за стандартним параметром - конверсії в досягнення цілей. Якщо є очевидні по трафіку посилаються сайти без конверсій, ми намагаємося змінити розміщений текст, щоб підвищити якість трафіку з такого джерела, якщо це можливо. Але найчастіше видатний серед інших сайтів трафік приносять тематичні майданчики, статті на яких розміщуються на комерційній основі.
Найпростіше підрахувати рентабельністьпоста, наприклад, як ROAS = дохід / витрата, і в результаті зрозуміти, чи приносить пост необхідний рівень доходу. Однак якщо порахувати дохід безпосередньо складно, то логічно порахувати вартість залучення на кожному етапі воронки від поста до конверсії.
Воронка може виглядати наступним чином:
1. перегляди поста - вартість перегляду;
2. трафік з поста на сайт гостя - вартість залучення сеансу;
3. конверсії, які навів трафік, - вартість залучення Ліда.
Якщо неможливо виділити і дохід, і навіть конверсії, то можна приймати рішення щодо ефективності поста на основі даних за показниками залучення, таким як:
• показник відмов;
• середня тривалість відвідування.
Варто звернути увагу також на те, як користувачі діляться гостьовим постом в соцмережах, і порахувати кожну взаємодію. Для того щоб відстежити зазначені вище показники, необхідно налаштувати цілі в системах веб-аналітики на своєму сайті. Показники залучення системи веб-аналітики розраховують самостійно. Якщо це можливо, використовуйте в гостьових постах також посилання на свій сайт з UTM-мітками. Надалі вам буде простіше аналізувати даний трафік.
Рекомендував би розвивати активність в гостьових постах і намагатися створювати вірусний ефект - це покращує рентабельність даного виду діяльності в рази.
Не забувайте, що хороша гостьова стаття може приносити відчутний трафік не тільки пару днів після публікації. Для цього треба всього лише, щоб вона потрапила в топ пошукових систем по потрібним вам запитам :).
Якщо замовник готовий платити в 100 разів більше, то можна відразу тільки статтями просувати. Ціни непорівнянні + орендними простіше маніпулювати посилальної масою. Для Гугла - тільки Статейное просування. Статейное просування - це, перш за все, отримання відвідувачів, яких уже можна направити в потрібне нам русло.
C точки зору, на які посилаються факторів, посилання в гостьових постах практично повністю перестануть враховуватися при ранжуванні через рік-півтора. Про це слід замислитися тим, хто активно використовує гостьові пости при роботі з зовнішньої посилальної масою.
Кейси: відвідувач за 50 копійок, сніг на голову, збільшення відвідуваності в два рази за 30 днів
Кейс 1: Як одержати 2 000 відвідувачів за 1 000 рублів
Один з найуспішніших - вартість матеріалу з розміщенням менше 1 тис. Рублів за останній рік привела (а розміщена більше двох років) 1 974 відвідувача на сайт з конверсією, яка вище, ніж з органічної видачі і контекстної реклами, в середньому на 1-1 , 5%.
Кейс 2. Як сніг допомагає отримати 47 посилань з сайтів ЗМІ
1. Підготували статтю про проблеми московських автомобілістів, які страждають від сильних снігопадів.
2. В кінці статті розмістили інтерв'ю директора московської евакуаторної компанії з подробицями про те, як наживаються на описаних вище проблемах нечесні гравці ринку послуг з евакуації автотранспорту.
3. Дочекалися снігопадів і поставили в статті два посилання. Перша вела на статтю з сайтуРосійської Служби Новин, Де розповідалося про страшні снігопадах і про те, що в Москві не вистачає евакуаторної техніки для вирішення транспортного колапсу. А друга - на сайт нашого клієнта, який виступає в статті експертом з даного питання.
4. Опублікували це все на порталі vmet.ro - інформаційному порталі для пасажирів метро, куди були змушені спуститься бідолахи-автолюбителі, які зіткнулися з труднощами на московських дорогах.
5. Як результат, стаття була перепощу 47 разів, сайт клієнта отримав понад 1 500 (замість звичних 200) переходів за одну добу. Як наслідок, траст сайту, за даними xtools, виріс з 4 до показника 6.
Звичайно, цей кейс можна назвати скоріше «точковим попаданням», але це не означає, що його не можна масштабувати при належному підході до пошуку інфоприводів і підготовці контенту!
Кейс 3. Як за кілька місяців підняти відвідуваність сайту в два рази
Просували сайт форекс-брокера в англійському Гуглі з вересня, зовнішня оптимізація - за рахунок статейного просування: домовлялися з блогерами, замовляли статті, робили постійні прес-релізи + зроблена вся технічна частина. Через місяць отримали результат, але це все - в сумі виконаних робіт. Оцінити саме вплив статейного просування - важко. Вересні та грудні, зростання 100%, з 25 000 до 50 000.
Кейс 4. Як 1 стаття принесла $ 4 000, 83 замовлення і 22 клієнтів
Комментариев нет:
Отправить комментарий